Založ si blog

Naspäť cesta nemožná, napred sa ísť musí

V tom najlepšom treba asi skončit,dva týždne už sedím doma na zadku,prežieram sa jahodami a citrusovými plodmi.Zabehol som sa dneska otestovat na corovirus

 

a kedže všetko negatívne,pôjdem na svoju obľúbenú dovolenku do Talianska. V noci sa vyberiem na mojej plachetnici na KUBU a odtiaľ rovno k Orbanovi do Budapešti,tam ešte lety nezrušili. Nad ránom sa ku mne približovala vysvietená lod a čo pes nechcel to boli pohraničiari. Lámanou španielčinou som im vysvetľoval,že som kubánec,tak ma poslali smerom ku Havane,

 

kde ma už čakal George z Kanady a ten sa zase potreboval dostat na Key West,zobral som od neho balík kanadských dolárov za loďku,možno ešte budú platiť vo Vatikáne.Na letisko ma viezla mladá kubánka a keď som jej povedal kde letím,tak ma poprosila,či by som jej nekúpil letenku,že má na Slovensku kamaráta,ale ked ho nenájde,tak ju dám na starost Herodesovi 😀 Letenky sme si kúpili do prvej triedy, lebo som bol unavený po nočnej ceste plachetnicou a už som sa tešil na Veľmiprekvapeného,vedel maďarsky a isto nás ľahko prepašuje na Slovensko,nechceli sme íst do karantény a časove by sme to potom nezvládli z Bratislavy po Dunaji do Vatikánu.

 

Čakala nás tam aj Čísielko333, lebo kubánka dobre že neletela v plavkách a mala šťastie, lebo Čísielko333 je vysoká štíhla ženská a oblečenie na nu pasovalo.Zobudil som sa až u súdružky Repress na chate,zvitali sme sa ako sa patri,chlebom,cabajkou a nechybala ani slivovica.

 

 

Ráno nám prišiel podať správu Herodes, že v akom stave je naša loď a Ja som mal ešte podpísat kúpnu zmluvu čo doniesol Evita ako právnik,polovicu sme kanadskými dolármi od Georga a zbytok na úver,preto ideme zajtra za Kečnerom do basy aj ked nikdy nebol na dobrej strane,hadam požičia,keď mu prezradíme,že sa ideme zaňho pomodlit do Vatikánu.Nesieme mu aj kubánske cigara a ligerosky,aby mal s Čornákom čo fajčiť pri televizore. Pokračujem už z Hrochoti a akurat som dostal mail od Kečnera,že dokonca nám bude hradiť aj olympijské hry v Japonsku,Ulienka sa isto poteší a naučí nás jesť paličkami,rok už chodím na jógu a kľudne už môžem jesť aj na zemi,aj zo zemi  😀

Výborne a dostal som daľší mail zo Stakčína od Antiho,vybavil všetko potrebne u pána Orbána,aby sme sa voľne mohli pohybovat po Dunaji a pozval nás dokonca na Tokaj v prístave pod parlamentom,neviem sa dočkať.Raz darmo,je to chlap na správnom mieste,niečo ako Pelle,na toho nového šašula neviem prísť ani na meno, dúfam, že to nejako zvládne aspoň na 100 dni. Zostava na lodi bude kompletna zajtra ráno a dúfam že nám to do Vatikánu nepotrvá dlhšie ako týždeň.

Neviete ešte poradiť,kto dneska alebo v minulosti dokázal poriadne držať kormidlo? Ozveme sa z Vatikánu a je možné, že aj niekde z cesty,teda z prístavu,prajeme každému krásny home office deň a dávajte si na seba pozor,nepodceňovať.

HIMARS

USA ohlásili nákupy vojenského materiálu pre Ukrajinu za šesť miliárd, vybavenie však zrejme nedorazí niekoľko rokov

26.04.2024 21:43

Na dodanie materiálu si však budú musieť Ukrajinci počkať, lebo proces jeho obstarávania je len na začiatku.

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1
Celková čítanosť: 2316x
Priemerná čítanosť článkov: 2316x

Autor blogu

Kategórie

Archív